اس ام اس های عاشقانه
اس ام اس های عاشقانه
زندگی دفتری از خاطره هاست یک نفر در دل شب یک نفر در دل خاک یک نفر همدم خوشبختی هاست یک نفر همسفر سختی هاست چشم تا باز کنیم عمرمان میگذرد ما همه همسفر و رهگذریم ‏ آنچه باقیست فقط همین خوبیهاست.

مجموعه چند اس ام اس عاشقانه برای استفاده شما در این وبلاگ آماده شده است . شما می توانید این سری از اس ام اس های عاشقانه را در این وبلاگ مشاهده کنید.

    اس ام اس های شکلک بامزه ۱۸ مرداد    

۰
|/|/
//دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

I”

L

….,O
L”

O

I

L

,…./”””;|O

تعجب نکن دارم نماز شکر میخونم چون تورو دارم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

. To
.
.
@
@_ @
@___ @
@@@@@@ZIZAMI
@_______ @
@_________ @

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

1
.
2
.
3
تموم شد!

^^
((@@))
/
(**)

تو هم خوش عکسیا!!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

@. . .
+ (
/@. . .
گوشیتو کج بگیر ، ببین از دوریت چی میکشم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

۱۰,۲۰,۳۰,۴۰,۵۰,۶۰,۷۰,۸۰,۹۰,۱۰۰
.

بیام ؟

.

کجا قایم شدی؟

.

آهان پیدات کردم

.+””+  .+””+.
+     injayi     +
“+.            .+”
“+ . +”

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

/) /)
@@ \_____/
/ /    ____
¤¤     | | | |
^^^^

تو گوشیت جاداری چند روزی خرمو ببندی؟؟!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

م♥

          ی♥

              ب♥

             و♥

          س♥

        م♥

 ت♥

ع:-*ز:-*ی:-*ز:-*م:-

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

~ ~ ~ ~ – ~ – . ~ ~

 ~ O/ ~ . – ~ ~ ~

 ~ – ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

*   *     *  *

*       *

*          *

*      *    *

این قاصدکها رو فوت کردم تا بیان بهت بگن به یادتم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

~ ~ ~ ~ – ~ – . ~ ~

 ~ O/ ~ . – ~ ~ ~

 ~ – ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

fekr Kardi Roo Saram Ja Dari?
Boro Paiin

*

*

*

*

Jat Paiintar Az In Harfast

*

*

*

*

*

**..  ..**.

*.     *     .*
*.        .*
* _ *

jat in jast

 


javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket

نظرات شما عزیزان:
آن که ویران شده از یار مرا می فهمد...



آن که تنها شده بسیار مرا می فهمد...



چه بگویم...که چنان در خود ریخته ام...



که فقط ریزش دیوار مرا می فهمد...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, توسط وحید فارسی نژاد